Reisverslag

Door Dhr. Stolze uit Nootdorp (NL)

Southampton FC vs. Chelsea

Op vrijdag 4 januari 2013 vlogen we met Flybe naar Southampton om genoemde wedstrijd bij te wonen. Na een prima vlucht kwamen we aan op het vliegveld van Southampton. Na een korte rit met de trein liepen we naar ons hotel, Jury's Inn in het centrum van de stad. Hier lagen de kaartjes voor de voetbalwedstrijd al klaar bij de receptie. In het hotel hebben we even wat gegeten en zijn hierna de stad ingegaan. In Southampton is het mogelijk om te wandelen over de delen van de oude stadsmuur die nog overeind staan. Dit was erg leuk waarbij we de burgemeester van Southampton zelfs nog tegenkwamen! Hierna wat gewinkeld en 's-avonds lekker gegeten bij pizzeria Bella Italia. De wedstrijd was de volgende dag en we gingen al vroeg naar het stadion. We wachten op de plek waar de spelersbus aankwam maar het was helaas niet mogelijk om een glimp van de spelers op te vangen. We hadden plaatsen in het Chelsea-vak en de sfeer was uitstekend. Deze werd voor ons wel wat minder toen Southampton 1-0 voorkwam maar gelukkig wist Chelsea voor de rust de achterstand al om te buigen in een 1-2 voorsprong door doelpunten van debutant Demba Ba en Victor Moses. In de tweede helft wist Chelsea de voorsprong verder uit te bouwen door doelpunten van Branislav Ivanovic, Demba Ba en Frank Lampard: 1-5, voor ons dus een prima wedstrijd! Na de wedstrijd hebben we weer heerlijk gegeten bij Bella Italia om het te vieren. De volgende dag gingen we naar de kust om de grote (cruise)schepen te bewonderen die hier liggen. Na het bezoek aan de kust vertrokken we richting vliegveld en vlogen we weer terug naar Amsterdam. Al met al een heerlijk voetbalweekend waar we van hebben genoten, mede dankzij de prima verzorging door Forza Voetbalreizen. Groeten, Bert, Miranda en Milan Stolze

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!