Reisverslag

Door Dhr. Verplancke uit Zoeterwoude (NL)

Manchester United vs. Southampton FC

Gezellig met me vader een lekker weekend gehad. Nadat we op zaterdag morgen lekker vroeg met het vliegtuig weg gingen waren we lekker vroeg in Manchester. Eenmaal op het vliegveld aan gekomen in Manchester namen we lekker een taxi naar het hotel in het centrum van Manchester (Doubletree Hotel Manchester). Na het inchecken in het hotel en de kaarten op halen gingen we lekker wat eten in de stad en vervolgens naar het stadion ( ik wou naar de fanshop toe). Hier aangekomen zijn we lekker wat gaan drinken en rondom het stadion gelopen om de spelers aan te zien komen. De wedstrijd was een slechte wedstrijd maar zeker geen saaie. Na de wedstrijd zijn we weer lekker wat gaan eten en drinken in de stad en vervolgens naar het hotel lekker genieten van een lekkere nacht rust van een lange en vermoeiende dag. De volgende ochtend lekker zitten ontbijten en vervolgens naar het stadion gereden van Manchester city om hier een rondleiding te nemen. Smiddags weer lekker wat gegeten voor dat we naar het vliegveld gingen om weer naar huis te gaan. Me vader en ik hebben genoten van dit heerlijk weekend. Forza voetbalreizen onwijs bedankt alles was top.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!