Reisverslag

Door Dhr. Bots uit Veldhoven (NL)

Manchester United vs. West Ham United

Eenmaal aangekomen op manchester airport, hebben we direct een taxi genomen naar ons hotel ( holiday inn men arena ). Dit ritje koste ongeveer 30 pound. Ondanks onze vroege aankomst in de ochtend konden we al meteen onze kamer op. Dit was natuurlijk super. Daarna al snel vertrokken naar old trafford, we wilden tenslotte zoveel mogelijk de sfeer beleven rond het stadion. ( Ritje met taxi 10 pound ) bij het stadion aangekomen was er al een goede sfeer, verkopers met wedstrijd sjaaltjes, kraampjes met fish en chips, en overal van verschillende nationaliteiten supporters. Via forza voetbalreizen hadden we gekozen voor plaatsen in de nw quadrant. Bij binnenkomst kregen we een polsbandje om, voor de kit room. Daar kan je eventueel wat eten en drinken. Na een drankje en hapje gingen we de tribune op. We hadden geweldige plaatsen, met stoelen bekleed met kussens, en goed zicht op het veld. Helaas zagen we een doelpuntloze wedstrijd. Echter de sfeer van meer dan 75.000 supporters geweldig. De volgende dag zijn we na een heerlijk ontbijt snel vertrokken naar manchester city, het etihat stadium,( taxi rit kost 5 pound ) we zijn nu eenmaal toch in manchester, in de fan shop kaartjes gekocht voor een tour. Geweldige rondleiding gehad met vier man, partijtje latje trappen in de warm up room van de spellers met de gids en andere tour genoten. Deze tour duurde ongeveer 90 minuten. Daarna weer snel naar het vliegveld voor de terug reis. Kortom een geweldig weekeind en perfect geregeld door forza. Zeer handig was de voetbal reisgids, daar staat alles van a to z in.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!