Klachten

Voor als je ondanks onze beste bedoelingen toch niet helemaal tevreden bent

Heb jeklachten of ben je ontevreden over één van de onderdelen van je voetbalreis, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan zowel voor, tijdens als na je reis. Hoe eerder hoe beter, zodat je  ons de kans geeft eventuele probleempjes tijdig te herstellen. Neem dan ook zo snel mogelijk contact op met één van onze noodnummers die u bij je reispapieren zult ontvangen.
Als het aannemelijk is dat we je klacht niet tijdens je verblijf nog op kunnen lossen, is het voldoende om even een kort SMSje naar hetzelfde noodnummer te sturen om je klacht te melden. Dan komen we daar graag bij terugkeer op terug.
Natuurlijk ben je ook bij terugkeer van harte welkom om eventuele klachten bij ons te melden, en zullen we daar altijd naar redelijkheid op reageren. We doen te allen tijde ons uiterste best om je reis met een tevreden gevoel af te laten sluiten.

U kunt zowel telefonisch (0497-620413) of per email (info@forzasporttravel.nl) bij ons terecht. Je mag uiterlijk binnen een week een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Mocht je onze reactie op je klacht onvoldoende vinden, geef dat dan even aan. Mocht je daarna nog altijd niet tevreden zijn kun je altijd een klacht in dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl. Ook kun je bij een klacht of geschil terecht bij het Europese Online geschillenplatform (ODR).