Reisverslag

Door Dhr. Noordermeer uit Rockanje (NL)

Aston Villa vs. Manchester United

Om 10.10 vertrokken vanaf Schiphol naar Birmingham. Om ongeveer half elf daar aangekomen en vanaf het vliegveld de trein genomen naar het centrum. Uit het station komende belandden we midden in een grote Kerstmarkt, dus het was gelijk glühwein, bier und bratwurst. Het hotel (Hampton by Hilton***) lag ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centrum en het zag er prima uit. 's Morgens genoten van een zeer uitgebreid Engels ontbijt en daarna met de bus naar Villa Park en daar eerst het stadion bewonderd; echt een heel mooi stadion. We hadden uitstekende plaatsen schuin achter het doel in het thuis vak. De sfeer was uitstekend, hoewel de Kuip hier niet voor onder doet. Voor ons was het jammer dat Vlaar en Van Persie niet speelden, maar de wedstrijd was er niet minder door. Typisch Engelse inzet van beide partijen gedurende de hele wedstrijd, die door Manchester United probleemloos met 0-3 werd gewonnen. Voor de terugreis zaten we nog wel even in spanning omdat de wedstrijd om 15.15 was afgelopen en ons vliegtuig om 17.30 zou vertrekken. Gelukkig hadden we snel een taxi en waren we ruim op tijd om in te checken. Met een kleine vertraging landden we uiteindelijk om 19.45 op Schiphol. We hebben een geweldig weekend gehad en genoten van een typisch Engelse wedstrijd. De reis was door Forza uitstekend geregeld en we zijn heel goed geinformeerd over de routebeschrijvingen en de club Aston Villa. Bij een eventuele volgende voetbaltrip zullen we zeker weer boeken bij Forza.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!