Reisverslag

Door Dhr. van Venrooij uit Nootdorp (NL)

FC Barcelona vs. AC Milan

Dinsdagochtend vroeg op 12 maart vertrok ik, samen met mijn zoon Bas, vanaf Schiphol naar Barcelona. De vlucht verliep prima. In Barcelona kwamen we via trein en metro om 12:30 uur aan in ons hotel. Nadat we de tassen in de hotelkamer hadden gezet, gingen we de stad in. Bij de Rambla hebben we heerlijk geluncht en hebben we daarna de stad verkend. Omdat we zeker niet te laat wilde aankomen bij het stadion, vertrokken we al vroeg naar Camp Nou. We stonden een uur voor aanvang van de wedstrijd bij het stadion met nog duizenden fans. Het was gaaf om te zien hoe de FC Barcelona-bus aankwam en hoe de toejuichende Spanjaarden uit hun dak gingen. Camp Nou zat tot de nok toe vol: 95.000 toeschouwers!! En we hebben een schitterende wedstrijd gezien. Na een 0-2 achterstand uit de eerste wedstrijd werd het nu 4-0 voor FC Barcelona. Het was een heel gave belevenis. Op woensdag 13 maart hebben we het FC Barcelona museum en het stadion Camp Nou bezocht met een rondleiding. Uiteraard nog spulletjes gekocht in de FC Barcelona-shop. Om 15:15 uur maakte we ons op voor de terugreis en uiteindelijk waren we om 18:30 weer in Nederland. Alles was goed georganiseerd met dank aan Forza Voetbalreizen. Al met al was het een geweldige ervaring.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!