Reisverslag

Door Dhr. van Lokven uit Vinkel (NL)

Real Madrid vs. FC Barcelona

Na wat strubbelingen, die trouwens fantastisch opgelost werden, vertrokken we, vader van 56 en zoon van 25, op donderdag 19 november met Transavia vanaf Eindhoven naar Valencia. Vandaar gingen we met de hogesnelheidstrein (Renfe) naar Madrid. De treinreis duurt ca 1 uur 40 minuten. (320 Km!) In de trien kregen we tot onze verassing ook nog een Diner aangeboden, wat erg smakelijk was, ook drinken was gratis zodat we in de trein al aan een lekker Pilsje zaten. Tegen middernacht waren we in ons Hotel Ganivet. Prima Hotel trouwens. De volgende dag hadden we om 10:00 uur een fiets excursie met gids door Madrid. Zelf geregeld www.bajabikes.eu/Fietstours-met-Gids‎. Echt een aanrader je ziet in ca 3 a 3,5 uur veel van Madrid, ook had de Nederlandse gids veel bruikbare tips. Een daarvan is restaurant Vi Cool. Super eten en betaalbaar. We hadden fantastisch weer en kwamen per abuis op een terrasje bij het Santa Ana plein een vriendengroep uit Zweden tegen met in hun gezelschap Anders Svensson. Veel lol gehad met hun. Natuurlijk zijn we op excursie geweest bij Atletico Madrid, wat niet ver van Hotel Ganivet ligt. Maar Uiteindelijk kwamen we voor El-Clasico. Op zaterdag al vroeg naar Estadio Santiago Bernabeu om sfeer te proeven. Nou die was er! In de buurt van het stadion wat gegeten en gedronken en daarna het voetbal. Wat een wedstijd hebben we gezien. Real verloor met 4-0 maar dat maakte voor ons niks uit. Zelfs Messi was na een flinke blessure periode ingevallen, dus we hebben alle vedetten gezien. We hadden fantastische plaatsen, de kaarten lagen al klaar bij het Hotel, samen met de kaarten voor de stadiontour die hebben we op dinsdag gedaan. Was toen niet meer zo druk. Maandag zijn we nog een dag naar Valencia geweest, met Renfe, Valencia is ook een zeer mooie stad. Op dinsdag zijn we weer naar huis gevlogen met Ryanair en kwamen om 22:00 weer aan in Eindhoven. We hebben een fantastische reis gehad. Goed verzorgd! Hulde nog voor Louis Broers voor het snelle reageren! We raden Forza zeker aan!

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!