Reisverslag

Door Dhr. Vermeulen uit Bonheiden (BE)

Manchester United vs. Everton

Voorafgaand aan de boeking uitstekende communicatie i.v.m. reis- en vluchtmogelijkheden. Zeer interessant infoboekje specifiek voor Manchester. We zijn vertrokken in Schiphol en hadden een goede vlucht. Verzorgde bediening en verzorgde plaatsen. Toen we aankwamen zijn we met de bus naar Piccadilly station gebracht (wegens werken aan treinverbinding) vanwaar we te voet naar het hotel zijn gegaan (zondagmorgen = rustige wandeling). We logeerden in Park Inn. Bij het inchecken onze tickets ontvangen en wegens het vroege aankomstuur (extra) ontbijt genomen. Na ontbijt even gerust op de mooie, nette kamer met alle voorzieningen en daarna naar het stadion vertrokken via tram (Metrolink: aan te raden en niet dure manier om zich te verplaatsen; ontbreekt in infobrochure?) vanaf het vlakbij gelegen Victoria station. Aangekomen aan Old Trafford kleine 3 uur voor de wedstrijd, maar er was al enorm veel volk rond het stadion. Na bezoek aan fanshop naar de lounge gegaan (The 500 Club) waar we gegeten en gedronken hebben. Leuke ervaring. Daarna zijn we naar onze plaatsen gegaan in de NW-hoek van het stadion en deze hadden een goed zicht op het veld. De match was niet super maar we hebben ons toch goed geamuseerd o.m. met huldiging van Bobby Charlton. Na de match zijn we terug iets gaan drinken in de lounge en daarna naar het hotel teruggekeerd met de tram. 's Avonds hebben we daar nog iets gegeten. De volgende ochtend hadden we een goed ontbijt, uitgebreid en lekker. Dan hebben we ons uitgecheckt en zijn we met de Metrolink naar Manchester City geweest waar we de stadiumtour hebben gedaan, heel leuk en interessant, leerrijk. Na de terugkeer naar het centrum hadden we nog tijd voor een bezoek aan het National Football Museum maar dat viel eigenlijk tegen; meer iets voor kleinere kinderen. Na het ophalen van onze bagage in het hotel (vlakbij NFM) zijn we met Metrolink naar de luchthaven gegaan (ong. 1 uur van Victoria naar Airport). De terugvlucht was ook weer zeer aangenaam en tof.

Deel dit verhaal
Ouder
Recenter

Klantenservice

De medewerkers van Forza zijn overal al geweest, en helpen je graag om een geschikte voetbalreis samen te stellen. Bel ons daarom gerust, ook 's avonds en in het weekend!